torstai 9. kesäkuuta 2016

Turkoosia, turkoosia

Turkoosi ja mintunvihreitä ovat värejä joita rakastan, ainakin tällä hetkellä. Olen huomannut että mieltymykset eri väreihin tulevat ja menevät kausittain, mutta jostain syystä näihin kahteen väriin en jaksa kyllästyä. 
Tämä tilkkupeitto oli lajissaan toinen jonka olen koskaan tehnyt. Se valmistui jo huhtikuussa, mutta olen unohtanut laittaa siitä tänne kuvia. Olen muutenkin ollut todella laiska tämän blogin suhteen. Joten ihmekös tuo ettei tilkkupeitostakaan kuvia tänne eksynyt. 

















Kankaina tilkkutyössä on Amy Butlerin ja Kaffe Fassetin, ja taitaa siellä pari muutakin kangasta
löytyä. Rakastan niitä kaikkia. Vaikka tilkkuilua olen harrastanut vasta vähän aikaa, niin jo nyt huomaan että pidän selkeästi enemmän kirkkaissa ja värikylläisistä kankaista. Maanläheiset ja neutraalit,  hillityt kankaat eivät jaksa innostaa mielikuvitustani liikkeelle. Sen sijaan näitä upean värisinä hehkuvia kankaita  jaksan ihmetellä ja ihastella loputtomiin. 
























 
Vanuna peitossa on 100% hobs heirloomin puuvillavanu, jota on ilo tikata. Se pysyy loistavasti paikoillaan tikatessa, eikä peittoon tule kupruja ja kurttuja.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vauva

Tämä valmistui pika projektina keväällä ja meni veljen pienelle pojalle ristiäislahjaksi. Mitään valmista mallia en tähän käyttänyt. Vaan ...